12 Şubat 2008 Salı

Ölürken Sayıkladıkları Katil Değilmiş


Adana'da ilköğretim öğrencisi Bülent Arslan'ın (14) ölürken isimlerini sayıkladığı Mehmet Ö. (20) ile kardeşi Ali Ö.'nün (17) cinayetle ilgili olmadıkları tutuklandıktan 2 hafta sonra ortaya çıktı. Cinayet Bürosu ekipleri, ölen Bülent Arslan'ın babasının şikayeti üzerine gözaltına aldıkları 2 kardeşin suçsuzluğunu 2 hafta sonra ortaya çıkardı.

Adana'da ilköğretim öğrencisi Bülent Arslan'ın (14) ölürken isimlerini sayıkladığı Mehmet Ö. (20) ile kardeşi Ali Ö.'nün (17) cinayetle ilgili olmadıkları tutuklandıktan 2 hafta sonra ortaya çıktı. Cinayet Bürosu ekipleri, ölen Bülent Arslan'ın babasının şikayeti üzerine gözaltına aldıkları 2 kardeşin suçsuzluğunu 2 hafta sonra ortaya çıkardı.
28 Ocak Pazartesi günü Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'nde yol kenarında yaralı halde bulunan ilköğretim okulu öğrencisi Bülent Arslan (14), 4 gün tedavi gördüğü Başkent Üniversitesi Yüreğir Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Servisi'nde hayatını kaybetti.


İşkence yapıldıktan sonra atar damarı bıçakla kesilen Arslan, tedavi gördüğü sırada bir süreliğine kendine gelerek, olayı gerçekleştirenlerin Mehmet Ö. ve Ali Ö. adlı kardeşler olduğunu söyledi.

Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekipleri, 2 kardeşi gözaltına aldı. Bülent Arslan'ın babası Abdulaziz Arslan, yaklaşık 6 ay önce bir akrabalarının aracıyla Mehmet Ö.'nün yeğenine çarparak ölümüne neden olduğunu belirterek bu sebeple oğlundan intikam almaya çalışabileceklerini söylemişti.

Cinayet Bürosu ekipleri, 'ölümün üzerindeki sır perdesini' Çamlıbel ve Mehmet Akif Ersoy mahallelerinde süren çalışmayla ortaya çıkardı.

Polis, Bülent Arslan'ı katil zanlılarının Menderes I. (19), Caner T. (19), Resul Ö. (19) ile Emrah T. (23) olduğu tespit etti. Şüpheliler, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'ndeki evlerine yapılan baskınla yakalandı.

Olayın, bir kıza sarkıntılık sebebiyle işlendiği ortaya çıktı. Tacize uğradığı ileri sürülen N.B.'nin "Anneanneme gidiyordum, yolumu kesen genç elle sarkıntılık yaptı. Eve gittim, enişteme olayı anlattım. Eniştemle birlikte o genci aramak için dışarı çıktık. Sokakta 4 kişiyi gördüm. Eniştem onlara beni rahatsız edeni görüp görmediklerini sordu. Görmediklerini söyleyince de birlikte aramayı sürdürdük. Bir süre sonra Bülent Arslan ile karşılaştık. Ben tacizde bulunanın o olduğunu işaret edince dövmeye başladılar. Onlar tartaklarken biz ayrıldık." dediği öğrenildi.

Hiç yorum yok: